meestina

Alla inlägg under december 2012

Av stina - 19 december 2012 19:14

Hej fiinisar ! Förlåt att jag inte skrev igår men jag orkade inte:S. Men igår hände det inte så mkt ändå förutom att på dansen var det en tjej som sökte in till oss alltså 6:an hehe hon fick vara med på Dans-lektionen och så. Men idag så började vi kl:11:00 skit skönt faktiskt men sen i skolan så städade vi skåpen och så och sen slutade vi kl:13:10 tror jag:)). Och efter skolan åkte jag och min kompis till stan och köpte dom sista julklapparna :)). Och nu sitter jag hemma och längtar tills imorrn för då e det julavslutning så nu måste jag gå puss !:):):):):););););););))<3<3<3<333

Av stina - 17 december 2012 09:17

  Tjoo!

  Nu är jag Tbx för jag har haft litet upphåll på bloggen som ni nog har märkt varför jag har haft det är för att jag har haft så  fullt upp så jag inte har hunnit bloggat och ibland har jag inte orkat men nu är jag tbx! :).

Det har inte hänt så mkt när jag inte har bloggat förutom att det har börjat snöa eller det hållde sig ganska bra hitills för nu är det mest slask snö :P . Sen har vi haft Lucia på skolan som inte är så inresant förutom att vi fick så många pepparkakor vi ville sen hehe :S. Och att min pappa  har vunnit en IPad som jag är  väldigt glad för hehe ;P. Och nu dricker jag varm choklad och e sjuk suger att var sjuk!! men nu måste jag gå så puss på er ! :))):D :P:P <33<3<3<33

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år jag älskar att dansa,sjunga,vara med kompisar och familjen :)!♥♥♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards